lørdag 30. november 2013

Nåleputene's Rolls Royce

Jeg elsker norgesglass, de kan brukes til mye. I dag har jeg lagd nålepute av et norgesglass.




Jeg klippet ut to rundinger i papp, brukte glasset i lokket som mal. Deretter klippet jeg ut en runding i stoff. Et par cm større, rundt hele, enn pappskivene. Jeg la vatt oppå stoffet, så la jeg pappskiven på og limte stoffet til pappen. Limte den andre pappskiven på det igjen, for å skjule den lite pene baksiden. Så trykte jeg puten gjennom lokket, og så var den ferdig. I glasset kan man ha trådsneller, kantband, blonder eller hva man vil :-)

3 kommentarer:

  1. Hei! Dette er veldig smart! :) Men hvor får man tak i slike norgesglass egentlig? Du har veldig koselig blogg. Hilsen Ingrid Serine

    SvarSlett
  2. Takk :-) Jeg har funnet de på bruktbutikk og loppemarked. De kan brukes til utrolig mye. Veldig koselig at du liker bloggen :-)

    Klem Sølvi

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips, skal sjekke bruktbutikker :)

      Slett