torsdag 3. april 2014

Litt blanding av påske, gjenbruk og sånn

En liten stund siden forrige innlegg, så her kommer en liten blanding av litt forskjellig.

Har lagd en liten påskedekorasjon til jobben:




En kollega syns at mannen fortjener et påskeegg i år. Eller som hun sa: Mannen min syns ikke det skal være noen aldersgrense oppad, når det kommer til det å få påskeegg. Jeg kjøpte et egg på Nille, malte på tekst og lagde hull til tappekranen. Perfekt til påskevinen. Han vet ikke selv enda at han skal få det, så de som event kjenner han, må ikke fortelle han det. Skal visst være en overraskelse.




Ellers så har jeg vært på bruktbutikk og kjøpt et speil. Har tenkt å male ramma rundt, og bruke det som lysfat.



Og så vil jeg takke venner og kollegaer som tar med brukte glass og hermetikkbokser til meg.


Uncle Bens glass som blir fine vaser med et heklet trekk rundt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar