søndag 21. desember 2014

Ferdig til jul

Nå er jeg ferdig med alle juleforberedelser.  Det jeg ikke har rukket til nå, har jeg ikke tenkt til å gjøre heller. Jul blir det uansett. 

Pakkene er pakket inn.





Juletreet ble en enkel variant i år. Melkespann med kvister av edelgran.


Har lagd en krans av lerkegrener og surret en lyslenke rundt.



Lysestaker av norgesglass med nøtter, kongler og granbar.



Flaske, som jeg har limt hamptråd på. Et rødt lys, litt julete band og lerkekongler.


Jeg har lenge vært på utkikk etter noen fine julegardiner til kjøkkenet. Jeg fant disse på nettet.  De var kun i hele lengder, så jeg kjøpte 2 stk à 2,5 meter og sydde de om.

Fikk litt stoff til overs, så jeg sydde trekk til syltetøyglass

Fikk mer stoff til overs........




Og enda mer til overs......


Så da gjenstår det bare å ønske alle en riktig God Jul. Og ikke stress vettet av dere de siste dagene, det blir jul i år også.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar