mandag 8. desember 2014

Juleverksted, gjenglemte øl og giveaway

På fredag hadde jeg juleverksted her hjemme. Hadde tre venninner på besøk, og planen var at vi skulle kose oss med god drikke, mat og kreativiteter.








Det ble lite drikke og lite mat. Damene ble veldig engasjert i det de skulle lage, og da må man vel kunne si at det ble et vellykket juleverksted. Her er noe av det de lagde:









Jeg tror nok at de blinkende nisseluene gjorde sitt til at de ble så kreative.






En av gjestene glemte igjen denne:





Jeg syns jo at den beholderen var veldig smart. Så jeg malte og dekorerte den. Kjekk til oppbevaring av diverse hobbyting. (ølene er fortsatt uåpnet, enn så lenge)




Og på søndag fikk jeg vite at jeg vant en giveaway hos Janne Jippi!! Hun lager enormt mye fint. :-) Dette er hva jeg vant:


Wallstickers
gavepose i stoff
lysglass
pyntehjerte
lavendelpose
og en stor julestrømpe




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar