lørdag 3. oktober 2015

Tips til enkel og billig høstpynt.

I dag har jeg vært hos Mamma og plyndret tujaen hennes. Jeg fikk lov altså :-)

Først lagde jeg et lite hjerte. Jeg tok ståltråd og formet den som et hjerte. Surret deler av en plastpose rundt, for å få litt tykkelse på ståltråden.





Deretter surret jeg fast tuja med en tynn ståltråd, og til slutt små deler av en erica. Jeg sprayet det med hårlakk, i håp om at det ikke skal drysse så fort. Her har jeg satt hjertet i et norgesglass. I lokket på glasset har jeg festet en spot. Beskrivelse til det, finner du her.



Etterpå lagde jeg en "ball". Jeg krøllet sammen noe papir til en ball og surret ståltråd rundt. Her kan man også bruke f. eks. aluminiumsfolie.



Surret også tuja og erica på denne, og sprayet med hårlakk.





 



Her har jeg satt en liten vase oppi en litt større vase. I mellom den store og den lille vasen har jeg puttet tuja og erica.





Og til slutt har jeg tatt høstblader (kunstige) og surret rundt et norgesglass, hadde i dekorsand og et telys. 1-2-3 ferdig :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar