torsdag 17. desember 2015

Julegodteri

Jeg har lagd litt julegodteri i år også. Fant en veldig enkel og god oppskrift på vaniljefudge her. Den lages i microbølgeovnen. Resultatet ble veldig bra. Bare smelter på tungen, og det er vanskelig å kun spise en bit.


Legg de i et glass eller kremmerhus, og du har en flott gave.


Jeg har også lagd knekk med peanøtter og sjokolade. Oppskriften fant jeg her. Jeg blandet litt hvit sjokolade i den brune sjokoladen, og strødde maldonsalt over til slutt. Fantastisk godt.




Til slutt har jeg lagd noen kjempegode karameller, som jeg har lagd tidligere. De er med peanøtter og utrolig gode. Oppskriften har jeg lagt ut her. Disse bør pakkes inn, ellers så klistrer de seg veldig sammen.


I morgen skal damene og mannen på teamet få dette til fredagskaffen på jobben.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar